ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ:
Η εν λόγο έρευνα με τίτλο «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις.
Η περίπτωσή τους στη περιοχή του Έβρου» εκπονείται στα πλαίσια Διπλωματικής του Έρευνας για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού διπλώματος στο Digital Marketing απο το Πανεπιστήμιο Νεάπολις της Πάφου. Σκοπός της έρευνας είναι να κατανοηθεί η χρησιμότητα που μπορούν να έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο χώρο των μικρών επιχειρήσεων.
Όποιος επιθυμεί μπορεί να απαντήσει στο παρακάτω Linκ:
Link: https://forms.gle/UmFoHRHTAeX7YPXbA