Επίσκεψη στην Αθήνα κλιμακίου από Υπουργείο Επενδύσεων της Ινδονησίας 24-26 Ιουνίου 2026
Σύμφωνα με ενημέρωση της Ελληνικής Πρεσβείας στη Τζακάρτα (Ινδονησία), μέλη του Συντονιστικού Συμβουλίου Επενδύσεων (EU Desk) που εδρεύει στο Υπουργείο Επενδύσεων της Ινδονησίας (BKPM) πρόκειται να επισκεφθούν την Ελλάδα κατά την περίοδο 24-26 Ιουνίου 2026. Στόχος της επίσκεψης είναι η αναζήτηση και προώθηση επενδυτικών ευκαιριών. Το EU Desk δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Ινδονησία με στόχο να βοηθά τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις να επενδύουν στη χώρα. Λειτουργεί ως υπηρεσία εξυπηρέτησης μίας στάσης (one-stop-shop), επιδιώκει τη σύνδεση επενδυτών με έτοιμα επενδυτικά έργα (IPRO) και τοπικούς συνεργάτες και λειτουργεί σαν κανάλι επικοινωνίας για την επίλυση προβλημάτων και την προώθηση …
