ΔΙΑΘΕΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση η πληροφορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

 

13/12/2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής

Το Επιμελητήριο Έβρου ενημερώνει τα μέλη του για την έναρξη της διάθεση της ψηφιακής υπογραφής

Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι εξής:

  • Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
  • Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.)  και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).

Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Επιμελητήριο Έβρου και τα λοιπά Επιμελητήρια είναι  Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης – άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.

Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.

 

Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου

Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα: 

  1. Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
  2. Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
  3. Υποβολή Αίτησης
  4. Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο)
  5. Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής

Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες

Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :

  • Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
  • Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
  • Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
  • Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
  • Να δει τις Οδηγίες Χρήσης

 

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο