σε συνεργασία με το ACT – American College of Thessaloniki

Σάββατο, 13 Μαΐου 2023 10:00 – 13:00

Επιμελητήριο Έβρου 3ος όροφος

Σύντομη περιγραφή

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων είναι το Marketing, καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχουν την πολυτέλεια να στελεχωθούν επαρκώς για να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές προκλήσεις της αγοράς.

Στο συγκεκριμένο 3ωρο workshop οι συμμετέχοντες θα αντιληφθούν τις βασικές αρχές του Marketing και της Διαφήμισης στη σύγχρονη πραγματικότητα της ψηφιακής εποχής, και θα λάβουν καθοδήγηση για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που θα συναντήσουν.

Θεματολογία

  • Τι είναι το Marketing και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή μας;
  • Ποιες οι διαφορές του παραδοσιακού Marketing από το Ψηφιακό;
  • Τι θα πρέπει να προσέξουμε στη δημιουργία ενός brand;
  • Πώς θα προχωρήσουμε στη σωστή τοποθέτηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στην αγορά;
  • Πώς αναζητούμε την πληροφορία;
  • Πώς μπορούμε να πετύχουμε μια αποτελεσματική στόχευση δυνητικών πελατών;
  • Ποια στρατηγική τιμολόγησης θα πρέπει να ακολουθήσουμε;
  • Τι ακριβώς θα πρέπει να γνωρίζουμε για το Digital & Social Media Marketing;

Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης απο το ACT – American College of Thessaloniki

Εισηγητής

Θοδωρής Παπανέστορος

Executive Director of Institutional Marketing & PK-12 Enrollment

Anatolia College.

Ξεκίνησε την καριέρα του ως Product Manager στο τμήμα μάρκετινγκ της NEOSET ΑΕΒΕ στα τέλη της δεκαετίας του ’90 κι εργάστηκε στη βιομηχανία επίπλων για σχεδόν τρία χρόνια.

Το 2000 μπήκε στον “καθαρόαιμο” χώρο της επικοινωνίας, όταν του δόθηκε η ευκαιρία να δουλέψει σε ορισμένες από τις κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες του κλάδου: TBWA, UpSet!, και MullenLowe, εκ των οποίων οι δύο ήταν και πολυεθνικές. Στις εταιρείες αυτές εργάστηκε για περισσότερα από 7 χρόνια, και είχε την ευκαιρία να χειριστεί σημαντικούς Ελληνικούς και διεθνείς λογαριασμούς όπως: Citroën, SEAT, Chrysler-Jeep, Dodge , TOYOTOMI, Factory Outlet, Michelin, Oxford Company, Ράδιο Κορασίδη, ΔΕΠΑ κ.α.
Το 2007 έκανε μια νέα αλλαγή σταδιοδρομίας και προσχώρησε στο Anatolia College, όπου σήμερα κατέχει τη θέση του Executive Director of Institutional Marketing & PK-12 Enrollment, ενώ παράλληλα διδάσκει Marketing, Digital Marketing, καθώς και Advertising στο ΑCT School of Business του οργανισμού.

Είναι επίσης συνιδρυτής και Πρόεδρος του ΔΣ της Blender SkG ΑΕ, ενός boutique Ad Agency με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Κατέχει πτυχίο Bachelor of Science στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με κατεύθυνση στο Marketing από το Deree College, Μεταπτυχιακό τίτλο Master of Arts στο Marketing από το Πανεπιστήμιο Middlesex της Μεγάλης Βρετανίας και PG Diploma in Digital Business από το Emeritus, σε συνεργασία με το MIT Sloan & το Columbia Business School ExecEd.

Σύμμαχος και σύμβουλος
του επιχειρηματία

Μετάβαση στο περιεχόμενο