ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: « Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: Η εν λόγο έρευνα με τίτλο «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις. Η περίπτωσή τους στη περιοχή του Έβρου» εκπονείται στα πλαίσια Διπλωματικής του Έρευνας για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού διπλώματος στο Digital Marketing απο το Πανεπιστήμιο Νεάπολις της Πάφου. Σκοπός της έρευνας είναι να κατανοηθεί η χρησιμότητα που μπορούν να έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο χώρο των μικρών επιχειρήσεων. Όποιος επιθυμεί μπορεί να απαντήσει στο παρακάτω Linκ: Link: https://forms.gle/UmFoHRHTAeX7YPXbA …
Τα νέα της Δομής Στήριξης επιχειρηματικότητας
- Επίσκεψη Light Hub στο Netherlands Innovation Center: Μία Γέφυρα Καινοτομίας
- Τελικό στάδιο Προγράμματος Interreg Sea
- Ένα Τριήμερο Επιχειρηματικότητας στην Αλεξανδρούπολη
- Βιώσιμη Μόδα στη Βόρειο Ελλάδα
- Τριήμερο Δράσεων από το Επιμελητήριο Έβρου και το Light Hub
- Διασυνοριακός Επιταχυντής : SEA
- Light Hub: Απολογισμός Προγράμματος 2022
- Τέλος της 6ης Εβδομάδας του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Light Hub
- Το Επιμελητήριο Έβρου στηρίζει τη δημιουργία του 1ου «Design Lab» στην Ελλάδα
- Ολοκλήρωση της 5η Εβδομάδας Εκπαιδευτικού Προγράμματος Light Hub